Kintai Arts / Renginiai / Kintai.Kitaip

08.03

Archyvas

Kintai.Kitaip

Rugpjūčio 3 d. šeštadienį, 21:00 val., Didžiojoje Kintų bažnyčioje 

 
Šią vasarą į Kintus jau trečiąjį kartą sugrįžta „Kintai.Kitaip“ garso meno rezidencija, šiais metais dėmesį telkianti į skaitmeninį garsą. Kodavimas, skaitmeninė garso sintezė, daugiakanalės garso kompozicijos bei duomenų sonifikacija – tai tik keletas itin plačias kūrybines, analitines bei tarpsritinio tyrimo galimybes turinčios skaitmeninės garso medijos aspektų. Šiemet „Kintai.Kitaip“ į Kintus kviečia du šioje plotmėje dirbančius garso menininkus, Adomą Paleką (Lietuva) ir Elif Gülin Soğuksu (Turkija/Olandija). Dviejų savaičių rezidencijos metu menininkai tiria Kintų apylinkes, renka jų praktikoms aktualius garso duomenis, iš to vystydami vietai specifiškus garso performansus, skirtus daugiakanalei garso sistemai.
 
 
 
Rezidencijos kūrybos rezultatai bus pristatomi dvejuose renginiuose:
 
– Rugpjūčio 3 d. šeštadienį, 21:00 val., Didžiojoje Kintų bažnyčioje
– Rugpjūčio 6 d. antradienį, 19:30, Vilniuje, Kompozitorių sąjungos salėje.
Prie renginio programos Vilniuje prisijungs elektroninės muzikos kompozitorius, Mantas Mockus.
 
 
 
▷ Elif Gülin Soğuksu
 
 
Stambule gimusi kompozitorė, atlikėja ir garso tyrinėtoja, šiuo metu gyvenanti Hagoje, neseniai įgijo magistro laipsnį Sonologijos institute. Jos menininis tyrimas telkiasi į balso potenciją garsinėje vaizduotėje kaip būdą tirti įvairius priėjimus prie darbo su elektronine muzika. Menininkė daugiausiai kuria elektroakustinę muziką daugiakanalėms garso sistemoms, taip pat plėtoja algoritminius metodus garso performansams su balsu remta gyvąja elektronika.
 
 
 
 
▷ Adomas Palekas
 
 
garso menininkas, kompozitorius ir biotechnologas, kūryboje ieškantis naujų ryšių tarp gamtos, fizikinių reiškinių bei žmogaus. Savo kompozicijose bei performansuose Adomas siekia garsiškai įkūnyti fizinius veiksmus, objektus ar net chemines reakcijas – sonifikuoti tai ko negirdime plika ausimi, suteikti balsą bei kompozicinę rolę veiksmams ir objektams, kurie iš pirmo žvilgsnio neturi garsinio prado. Adomo kūrybinėje praktikoje figuruoja savadarbiai muzikiniai instrumentai, jutikliniai interfeisai, lauko įrašai (field recordings), perdirbtos (re/upcycled) medžiagos ir objektai.
 
 
 
 
 
Renginys nemokamas
Projektą finansuoja Lietuvos Kultūros taryba